Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Flux eller Burton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 391102" data-attributes="member: 55515"><p>Gjorde en säsong i st.anton med mina Flux Super Titan, det enda som gick sönder var själva fjädern i två spännen. Be markus skicka dig något extra spänne och ev en "flörp". Dock så tror jag inte att plast flörparna går sönder då mina överlevde en säsong utan problem</p><p></p><p>Om du tittat på en bindning som ska fungera överallt med betoning på offpist/pist men även en del park så är Super Titan grymma! Köpte mina på junkyard förra året för 2200 kr. </p><p></p><p>Skicka ett mail till permafrost och fråga var du kan testa i Göteborg. </p><p></p><p>Grym service från Marcus på Permafrost !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 391102, member: 55515"] Gjorde en säsong i st.anton med mina Flux Super Titan, det enda som gick sönder var själva fjädern i två spännen. Be markus skicka dig något extra spänne och ev en "flörp". Dock så tror jag inte att plast flörparna går sönder då mina överlevde en säsong utan problem Om du tittat på en bindning som ska fungera överallt med betoning på offpist/pist men även en del park så är Super Titan grymma! Köpte mina på junkyard förra året för 2200 kr. Skicka ett mail till permafrost och fråga var du kan testa i Göteborg. Grym service från Marcus på Permafrost ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Flux eller Burton?
Tillbaka
Topp