Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Flux eller Burton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yo-han" data-source="post: 391124" data-attributes="member: 66381"><p>Det där med att reservdelar till Burton är lätt att få tag på håller jag inte riktigt med om. Förra säsongen hade jag sönder 2 straps, ett spänne (bindningar) och spänne till bootsen sönder - allt Burton och allt inom 3 dagar. Varken i Geilo eller i Hemsedal fanns det reservdelar att få tag på. Fast det var en massa afärer som sålde Burton.</p><p></p><p>Väl i Stockholm lyckades jag inte heller få tag på reservdelar. INGEN Burton-försäljare sa sig ha lösa straps att sälja.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yo-han, post: 391124, member: 66381"] Det där med att reservdelar till Burton är lätt att få tag på håller jag inte riktigt med om. Förra säsongen hade jag sönder 2 straps, ett spänne (bindningar) och spänne till bootsen sönder - allt Burton och allt inom 3 dagar. Varken i Geilo eller i Hemsedal fanns det reservdelar att få tag på. Fast det var en massa afärer som sålde Burton. Väl i Stockholm lyckades jag inte heller få tag på reservdelar. INGEN Burton-försäljare sa sig ha lösa straps att sälja. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Flux eller Burton?
Tillbaka
Topp