Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Flux vs Union
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 577233" data-attributes="member: 28391"><p>Jag håller mig också ifrån att uttala mig eftersom jag är helt partisk:D</p><p></p><p>Jag tycker dock att det är rätt uppenbart att Flux och Union är de renodlade bindningsmärken som verkligen pushar utvecklingen. Burton ligger såklart också där framme men min personliga åsikt är att de fortfarande går sönder lite för ofta för att komma från världens överlägset största snowboardföretag.</p><p></p><p>Flux och Union gör hållbara och bekväma bindningar med genomtänkt design och jag tror inte att man går fel med något av märkena. Priserna ligger väldigt lika.</p><p></p><p>Jag är själv väldigt nyfiken på att testa ett par Union efter att ha kört endast Flux i fem år. Kanske ska skaffa ett par bara för att jämföra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 577233, member: 28391"] Jag håller mig också ifrån att uttala mig eftersom jag är helt partisk:D Jag tycker dock att det är rätt uppenbart att Flux och Union är de renodlade bindningsmärken som verkligen pushar utvecklingen. Burton ligger såklart också där framme men min personliga åsikt är att de fortfarande går sönder lite för ofta för att komma från världens överlägset största snowboardföretag. Flux och Union gör hållbara och bekväma bindningar med genomtänkt design och jag tror inte att man går fel med något av märkena. Priserna ligger väldigt lika. Jag är själv väldigt nyfiken på att testa ett par Union efter att ha kört endast Flux i fem år. Kanske ska skaffa ett par bara för att jämföra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Flux vs Union
Tillbaka
Topp