Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Flux vs Union
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brits" data-source="post: 595406" data-attributes="member: 48690"><p>Har inte kört på Union men köpte Flux första gången för ett par år sedan och har kört på dom sedan dess. Gillar dom mest för the simplicity, ska du ställa om toe-/anklestrap görs det ju endast med du viker ut en liten plastbit och skruvar med den. Du behöver allt inga verktyg till bindningar förutom när du sätter på dom på själva brädan.</p><p></p><p>Jag var lite tveksam till att man skruvar med den plastbiten, alltså att den lätt skulle gå sönder när det var kallt men det har aldrig hänt för mig. Inte ens i -20 och när jag var less.</p><p></p><p>Annars så har dom ju grymt bra kvalité som vissa andrar bindningar inte har (läs BURTON!) Skönt material, och härlig design. </p><p></p><p>Jag kommer fortsätta köra på flux, och jag rekomenderar dom!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brits, post: 595406, member: 48690"] Har inte kört på Union men köpte Flux första gången för ett par år sedan och har kört på dom sedan dess. Gillar dom mest för the simplicity, ska du ställa om toe-/anklestrap görs det ju endast med du viker ut en liten plastbit och skruvar med den. Du behöver allt inga verktyg till bindningar förutom när du sätter på dom på själva brädan. Jag var lite tveksam till att man skruvar med den plastbiten, alltså att den lätt skulle gå sönder när det var kallt men det har aldrig hänt för mig. Inte ens i -20 och när jag var less. Annars så har dom ju grymt bra kvalité som vissa andrar bindningar inte har (läs BURTON!) Skönt material, och härlig design. Jag kommer fortsätta köra på flux, och jag rekomenderar dom! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Flux vs Union
Tillbaka
Topp