Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyg med 2 par skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 932067" data-attributes="member: 74439"><p>Vad är vi uppe i nu, tre trådar om flygbagage den senaste månaden?</p><p></p><p>Ett varningens ord om skidor på RyanAir vill jag ändå ge; tänk på att man bara får ha en (1) väska sportutrustning. Jag har själv råkat ut för att flyga iväg med ett skidfodral och en pjäxväska utan problem, men när jag skulle hem igen stötte jag på patrull och fick betala 90 euro för att få med mig pjäxorna.</p><p></p><p>Sen förstår jag faktiskt inte oviljan att betala för sig när det gäller skidfrakten. Har ni samma tänk i övriga delar av skidsemestern med? Ska ni sitta i omgångar och låta yngsta sonen gå som handbagage på planet? Tycker ni att ni borde få sex dagars åkning på liftkortet fast ni bara betalat för fyra?</p><p>Har man inte råd att ta med sig två par skidor så behöver man heller inte ha med sig två par!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 932067, member: 74439"] Vad är vi uppe i nu, tre trådar om flygbagage den senaste månaden? Ett varningens ord om skidor på RyanAir vill jag ändå ge; tänk på att man bara får ha en (1) väska sportutrustning. Jag har själv råkat ut för att flyga iväg med ett skidfodral och en pjäxväska utan problem, men när jag skulle hem igen stötte jag på patrull och fick betala 90 euro för att få med mig pjäxorna. Sen förstår jag faktiskt inte oviljan att betala för sig när det gäller skidfrakten. Har ni samma tänk i övriga delar av skidsemestern med? Ska ni sitta i omgångar och låta yngsta sonen gå som handbagage på planet? Tycker ni att ni borde få sex dagars åkning på liftkortet fast ni bara betalat för fyra? Har man inte råd att ta med sig två par skidor så behöver man heller inte ha med sig två par! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyg med 2 par skidor
Tillbaka
Topp