Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyg- o botips Andermatt? Offpistrepor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niklas_Rosenberg" data-source="post: 75354" data-attributes="member: 30200"><p>Jag har rest till andermatt.</p><p></p><p>Jag åkte med Swiss ifrån Zurich. Det märkliga var att det kan vara olika priser på samma plan. </p><p>beroende på om du åker zurich-sthlm eller sthlm-zurich. </p><p>Så jag boka i schweiz.</p><p>Blev mycket billigar.</p><p></p><p>Tåg var det aldrig några problem med. Relativt billigt.</p><p>Man ska nog se till att man åker ner mitt i veckan.</p><p>På helgen kan det vara ganska full bokat om man inte vill bo i en annan by.(billigt.)</p><p></p><p>Jag fick bo i dyr rum 1 natt. 250 kr med frukost.</p><p>Sen 180 kr med frukost/natt resten av tiden.</p><p></p><p>Det går nog bra att maila om rum. Fast bara på tyska.</p><p>Jag var där V.7 det var grym åkning hela veckan.</p><p>Fast ibland var det svårt att hitta ner pga all snö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niklas_Rosenberg, post: 75354, member: 30200"] Jag har rest till andermatt. Jag åkte med Swiss ifrån Zurich. Det märkliga var att det kan vara olika priser på samma plan. beroende på om du åker zurich-sthlm eller sthlm-zurich. Så jag boka i schweiz. Blev mycket billigar. Tåg var det aldrig några problem med. Relativt billigt. Man ska nog se till att man åker ner mitt i veckan. På helgen kan det vara ganska full bokat om man inte vill bo i en annan by.(billigt.) Jag fick bo i dyr rum 1 natt. 250 kr med frukost. Sen 180 kr med frukost/natt resten av tiden. Det går nog bra att maila om rum. Fast bara på tyska. Jag var där V.7 det var grym åkning hela veckan. Fast ibland var det svårt att hitta ner pga all snö. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyg- o botips Andermatt? Offpistrepor?
Tillbaka
Topp