Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
flyg till fernie
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Brander" data-source="post: 24630" data-attributes="member: 14460"><p>Tja. </p><p></p><p>Var där förra året och mitt råd vad gäller flygbiljetter är att Kolla av internet ofta. Det är rena lotteriet. Tro mig. Priserna varierar ideligen och har man tur kan man fynda. En kompis fick tagt i en biljett för 3500, men som sagt, det var nog lotteri på den. Annars brukar de ligga på 7000 och uppåt. Själv pröjsa jag 7000 och flög via Farankfurt till Calgary. Att kolla med resebyråer skadar inte heller men de brukar vara lite dyrare och ger i övfrigt ingen större hjälp än det man själv hittar på internet. </p><p></p><p>Lycka till och ha det så gött i pudret.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brander, post: 24630, member: 14460"] Tja. Var där förra året och mitt råd vad gäller flygbiljetter är att Kolla av internet ofta. Det är rena lotteriet. Tro mig. Priserna varierar ideligen och har man tur kan man fynda. En kompis fick tagt i en biljett för 3500, men som sagt, det var nog lotteri på den. Annars brukar de ligga på 7000 och uppåt. Själv pröjsa jag 7000 och flög via Farankfurt till Calgary. Att kolla med resebyråer skadar inte heller men de brukar vara lite dyrare och ger i övfrigt ingen större hjälp än det man själv hittar på internet. Lycka till och ha det så gött i pudret. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
flyg till fernie
Tillbaka
Topp