Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyg till München över jul bokat, tips på fina skidorter sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schneebrett" data-source="post: 1065159" data-attributes="member: 152610"><p>Jag, entusiastisk brädåkare med parkkrav, och sambon, medelmåttig skidåkare, har bokat flyg till München över julhelgen för att ta oss vidare mot Österrike och det vita guldet! Vi kikar på att hyra bil och puttra runt till olika ställen, eller hitta en ort dit vi kan ta oss kollektivt för skidåkning och julfirande i några dagar. Vi kommer naturligtvis kolla närmare när det närmar sig, hur snö- och väderläget är, men tänkte ändå kolla redan nu om någon har några tips på var det kan tänkas vara bra eller bäst den tiden på året. Svarta pister behöver vi inte, afterski och party party skippar vi också, ju mer park desto roligare för mig. Go!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schneebrett, post: 1065159, member: 152610"] Jag, entusiastisk brädåkare med parkkrav, och sambon, medelmåttig skidåkare, har bokat flyg till München över julhelgen för att ta oss vidare mot Österrike och det vita guldet! Vi kikar på att hyra bil och puttra runt till olika ställen, eller hitta en ort dit vi kan ta oss kollektivt för skidåkning och julfirande i några dagar. Vi kommer naturligtvis kolla närmare när det närmar sig, hur snö- och väderläget är, men tänkte ändå kolla redan nu om någon har några tips på var det kan tänkas vara bra eller bäst den tiden på året. Svarta pister behöver vi inte, afterski och party party skippar vi också, ju mer park desto roligare för mig. Go! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyg till München över jul bokat, tips på fina skidorter sökes!
Tillbaka
Topp