Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyg + utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="riley66" data-source="post: 405350" data-attributes="member: 77162"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag har kollat runt bland lite trådar men har tyvär inte hittat någon vettig information.</p><p></p><p>Om man flyger och har med sig skidor + pjäxor är det värt att checka in båda delarna eller ska man plocka med sig pjäxorna som handbagage? jag har fått för mig att dom inte direkt är så lugna med packningar och vill helst inte checka in pjäxorna i separat bagage.</p><p>Någon som har input på detta?</p><p></p><p>Har även funderat på skidbag där det finns extrafack för pjäxor dock har jag inte hittat detta hos någon återförsäljare.</p><p></p><p>Mvh Rickard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="riley66, post: 405350, member: 77162"] Tja! Jag har kollat runt bland lite trådar men har tyvär inte hittat någon vettig information. Om man flyger och har med sig skidor + pjäxor är det värt att checka in båda delarna eller ska man plocka med sig pjäxorna som handbagage? jag har fått för mig att dom inte direkt är så lugna med packningar och vill helst inte checka in pjäxorna i separat bagage. Någon som har input på detta? Har även funderat på skidbag där det finns extrafack för pjäxor dock har jag inte hittat detta hos någon återförsäljare. Mvh Rickard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyg + utrustning
Tillbaka
Topp