Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Flyga inrikes med SAS med doublebag
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mickeee" data-source="post: 274087" data-attributes="member: 34468"><p>Jag har flugit med två par skidor över atlanten T&R och betalat extra för ett par skidor, men har då i själva verket haft två par nedtryckta i ett singelfodral. Det var inga problem då, men jag skyltade heller inte med att ha mer än ett par, istället log jag och var så trevlig som möjligt.</p><p></p><p>Nu har jag köpt ett dubbelfodral, så det skulle vara väldigt intressant att veta om de ser annorlunda på det eller hur det är med den saken. Jag tror att du ska hålla koll på vikten iallafall. Ett tips är att det oftast är billigare att betala för ett extra kolli i form av skidor än vanliga väskor. Det där hänger samtidigt en del på vilket bolag du flyger med.</p><p></p><p>Du kan väl återkomma när du har testat och berätta om resultatet, det skulle uppskattas.</p><p></p><p>Mvh Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mickeee, post: 274087, member: 34468"] Jag har flugit med två par skidor över atlanten T&R och betalat extra för ett par skidor, men har då i själva verket haft två par nedtryckta i ett singelfodral. Det var inga problem då, men jag skyltade heller inte med att ha mer än ett par, istället log jag och var så trevlig som möjligt. Nu har jag köpt ett dubbelfodral, så det skulle vara väldigt intressant att veta om de ser annorlunda på det eller hur det är med den saken. Jag tror att du ska hålla koll på vikten iallafall. Ett tips är att det oftast är billigare att betala för ett extra kolli i form av skidor än vanliga väskor. Det där hänger samtidigt en del på vilket bolag du flyger med. Du kan väl återkomma när du har testat och berätta om resultatet, det skulle uppskattas. Mvh Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Flyga inrikes med SAS med doublebag
Tillbaka
Topp