Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Flyga med dubbel skidcase.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="e98ee" data-source="post: 1071661" data-attributes="member: 152166"><p>En sak som kan vara värt att fundera på om man packar mycket saker i sitt skidfodral är vad man gör om ens skidfodral inte (utan förvarning) får plats på planet.</p><p></p><p>Jag har flera gånger varit med om att mina reskamrater skidor inte fick plats på planet, dom dök helt sonika inte upp på bandet. Flygbolaget skickar dom då med senare flyg och kör ut skidorna till boendet. Dom betalar sen skidhyra den/dom dagar det gäller.</p><p></p><p>Men vad händer om du har pjäxor och alla dina skidkläder i bagaget, tror inte dom ordnar det till dig. Då återstår att köpa nya eller missa skiddagar.</p><p></p><p>sist satt vi på transferbussen i Turin och väntade på att 12 (!) personer skulle fylla i formulär för att deras skidor inte kommit med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="e98ee, post: 1071661, member: 152166"] En sak som kan vara värt att fundera på om man packar mycket saker i sitt skidfodral är vad man gör om ens skidfodral inte (utan förvarning) får plats på planet. Jag har flera gånger varit med om att mina reskamrater skidor inte fick plats på planet, dom dök helt sonika inte upp på bandet. Flygbolaget skickar dom då med senare flyg och kör ut skidorna till boendet. Dom betalar sen skidhyra den/dom dagar det gäller. Men vad händer om du har pjäxor och alla dina skidkläder i bagaget, tror inte dom ordnar det till dig. Då återstår att köpa nya eller missa skiddagar. sist satt vi på transferbussen i Turin och väntade på att 12 (!) personer skulle fylla i formulär för att deras skidor inte kommit med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Flyga med dubbel skidcase.
Tillbaka
Topp