Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyga med skidor hos Air Canada / SAS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bizz" data-source="post: 489802" data-attributes="member: 32937"><p>Jag åkte också med Air Canada till Calgary förra vintern och kan instämma med det som sagts. De är supergenerösa. Anmäl i förväg så är det inga problem att checka in skidfodral, pjäxväska och ryggsäck utan att betala en krona. På Arlanda var de dock lite tveksamma innan de bestämde sig för att låta grejerna hänga med gratis. Men såhär i efterhand tror jag att det bara var hon i incheckningen som var osäker. </p><p> Däremot är mellanlandning på Heathrow ingen hit. Tog väl i alla fall 5 dagar innan mina skidor kom till skidorten (Castle Mtn), fick lite kompensation av försäkringsbolaget i alla fall som plåster på såren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bizz, post: 489802, member: 32937"] Jag åkte också med Air Canada till Calgary förra vintern och kan instämma med det som sagts. De är supergenerösa. Anmäl i förväg så är det inga problem att checka in skidfodral, pjäxväska och ryggsäck utan att betala en krona. På Arlanda var de dock lite tveksamma innan de bestämde sig för att låta grejerna hänga med gratis. Men såhär i efterhand tror jag att det bara var hon i incheckningen som var osäker. Däremot är mellanlandning på Heathrow ingen hit. Tog väl i alla fall 5 dagar innan mina skidor kom till skidorten (Castle Mtn), fick lite kompensation av försäkringsbolaget i alla fall som plåster på såren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyga med skidor hos Air Canada / SAS
Tillbaka
Topp