Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyga med stavar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1071687" data-attributes="member: 59050"><p>Skidstavar med handbagage? Det här måste vara troll!</p><p></p><p>Snälla lilla: nuförtiden får man inte ta med inte ens en räkmacka, om det finns för mycket majones på! Och det här är sant (hände för frun!). Du får inte ta med en portion sallad, du kan få problem även med en nageltång eller kantfil (jag har haft problem), så herregud försok inte ta dina nya stavar till säkerhetskontrollen! Jag är nästan säker på, att om du skall gå till kontrollen med stavarna, dom skall skjuta dig ihjäl om en sekund.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1071687, member: 59050"] Skidstavar med handbagage? Det här måste vara troll! Snälla lilla: nuförtiden får man inte ta med inte ens en räkmacka, om det finns för mycket majones på! Och det här är sant (hände för frun!). Du får inte ta med en portion sallad, du kan få problem även med en nageltång eller kantfil (jag har haft problem), så herregud försok inte ta dina nya stavar till säkerhetskontrollen! Jag är nästan säker på, att om du skall gå till kontrollen med stavarna, dom skall skjuta dig ihjäl om en sekund. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyga med stavar
Tillbaka
Topp