Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyga till Kanada...Bagage
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tobias_sundin" data-source="post: 1084393" data-attributes="member: 82286"><p>Okej. Är det smartast att boka detta innan då?</p><p>Eller kan man lika gärna vänta tills på flygplatsen?</p><p></p><p>Bokade flyget via <a href="http://www.rcg.se" target="_blank">Your text to link here...</a> </p><p>Och där kunde man välja till för 199:- något som kallades "Servicepaket W"</p><p>Jag gjorde det men det känns som att det var bortkastade pengar...</p><p>Det verkar som att det bara innebar att de kunde hjälpa mig att boka</p><p>extra bagage. hmmm...</p><p></p><p>Kommer försöka att få plats med allt i en resväska då.</p><p>Men hur är det med snowboard bagen får det endast va snowboard och skor där eller?</p><p>Eller kan man smyga ner nå kläder där också tro?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tobias_sundin, post: 1084393, member: 82286"] Okej. Är det smartast att boka detta innan då? Eller kan man lika gärna vänta tills på flygplatsen? Bokade flyget via [url=www.rcg.se]Your text to link here...[/url] Och där kunde man välja till för 199:- något som kallades "Servicepaket W" Jag gjorde det men det känns som att det var bortkastade pengar... Det verkar som att det bara innebar att de kunde hjälpa mig att boka extra bagage. hmmm... Kommer försöka att få plats med allt i en resväska då. Men hur är det med snowboard bagen får det endast va snowboard och skor där eller? Eller kan man smyga ner nå kläder där också tro? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyga till Kanada...Bagage
Tillbaka
Topp