Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyger till Bergamo. vart ska jag sen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nille" data-source="post: 103090"><p>Hej</p><p>Jag ska till cervinia veckan 9, viao bergamo med ryan. Cervinia är väl ett sk. pistparadis? tomt på folk och evigt långa backar, 40 min tog det att åka (och vi höll hög hastighet hela tiden) ner från toppen till byn, som är den nästlängsta backen, vet inte så mkt om offpisten men det borde väl finnas lite potential med tanke på att man kommer 3800möh med högst liften (om jag inte minns fel). Och om det inte räcker så finns juh Zermatt på andra sidan berget som är lite mindre familjevänligt :b</p><p>Har hört att det inte ska va så fasansfullt jobbigt att ta sig till Chamonix heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nille, post: 103090"] Hej Jag ska till cervinia veckan 9, viao bergamo med ryan. Cervinia är väl ett sk. pistparadis? tomt på folk och evigt långa backar, 40 min tog det att åka (och vi höll hög hastighet hela tiden) ner från toppen till byn, som är den nästlängsta backen, vet inte så mkt om offpisten men det borde väl finnas lite potential med tanke på att man kommer 3800möh med högst liften (om jag inte minns fel). Och om det inte räcker så finns juh Zermatt på andra sidan berget som är lite mindre familjevänligt :b Har hört att det inte ska va så fasansfullt jobbigt att ta sig till Chamonix heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyger till Bergamo. vart ska jag sen?
Tillbaka
Topp