Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyger till Geneve i april. Vilken ort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 794689"><p>val d´isere är bra och stort och har allt du vill ha men samtidigt är det ju en riktigt populär ort vilket kan skapa en del köer som du inte ville ha... men systemet är så stort så det finns alltid ställen utan köer, och är det inte under något franskt/italienskt lov du är där behöver du inte oroa dig skulle jag tro.</p><p></p><p>serre chevalier, också hur grymt som helst... lite mindre än valdi men ändå stort! briancon på din lista är "huvudstaden" av tre byar där vad jag förstått det som.</p><p></p><p>jag skulle åkt till monterosa-bergen om jag var du... alagna, gressoney, champoluc... tre byar som sitter ihop med ett liftsystem som skapar ett enormt område. här har jag fått min bästa åkning någonsin och det finns en super super bra bok som listar omkring 100 off-pist åk i detalj här... bra för en som vill beta av många repor utan att känna till berget!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 794689"] val d´isere är bra och stort och har allt du vill ha men samtidigt är det ju en riktigt populär ort vilket kan skapa en del köer som du inte ville ha... men systemet är så stort så det finns alltid ställen utan köer, och är det inte under något franskt/italienskt lov du är där behöver du inte oroa dig skulle jag tro. serre chevalier, också hur grymt som helst... lite mindre än valdi men ändå stort! briancon på din lista är "huvudstaden" av tre byar där vad jag förstått det som. jag skulle åkt till monterosa-bergen om jag var du... alagna, gressoney, champoluc... tre byar som sitter ihop med ett liftsystem som skapar ett enormt område. här har jag fått min bästa åkning någonsin och det finns en super super bra bok som listar omkring 100 off-pist åk i detalj här... bra för en som vill beta av många repor utan att känna till berget! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Flyger till Geneve i april. Vilken ort?
Tillbaka
Topp