Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Flytt med vindsurfprylar -Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 958320" data-attributes="member: 12152"><p>Sen är det nog iofs inga större problem, just när det gäller att frakta ner prylarna en gång. Ta en titt på www.surfzone.se. Där säljs det drivor med prylar och det skickas kors och tvärs, både brädor och segel. Det var länge sedan jag skickade någon bräda, men det är vanligt att man använder Bussgods som ombud, men oftast går så stora paket inte på buss då, utan de har ett samarbetsavtal med någon fraktfirma som tar det på lastbil. Mitt tips är att ringa DHL, Schenker och Bussgods och fråga vad det skulle kosta. Ange storlek och vikt på paketet, eller dela upp det i ett antal kollin och väg och mät dessa. Då får du snabbt reda på ett pris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 958320, member: 12152"] Sen är det nog iofs inga större problem, just när det gäller att frakta ner prylarna en gång. Ta en titt på www.surfzone.se. Där säljs det drivor med prylar och det skickas kors och tvärs, både brädor och segel. Det var länge sedan jag skickade någon bräda, men det är vanligt att man använder Bussgods som ombud, men oftast går så stora paket inte på buss då, utan de har ett samarbetsavtal med någon fraktfirma som tar det på lastbil. Mitt tips är att ringa DHL, Schenker och Bussgods och fråga vad det skulle kosta. Ange storlek och vikt på paketet, eller dela upp det i ett antal kollin och väg och mät dessa. Då får du snabbt reda på ett pris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Flytt med vindsurfprylar -Hjälp!
Tillbaka
Topp