Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Flytta bindningar/borra om?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 143917" data-attributes="member: 54206"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag undrar hur många gånger man kan borra om ett par skidor för att flytta bindningen, för jag hade tänkt köpa ett par Mad Trix Mojo begangnade. På dom har det suttit en bindning på tidigare och nu sitter det en ny bindning på. Jag måste även montera om denna bindning och nu undrar jag om skidan kan ta skada av detta? </p><p></p><p>Alltså kommer alltså ha hål kvar från två gammla bindningar där ingen bindning sitter i, och sedan mina bindning rättonterad. Tar skidan mycket skada? Förlorar den något?</p><p></p><p>MVH Stefan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 143917, member: 54206"] Hej! Jag undrar hur många gånger man kan borra om ett par skidor för att flytta bindningen, för jag hade tänkt köpa ett par Mad Trix Mojo begangnade. På dom har det suttit en bindning på tidigare och nu sitter det en ny bindning på. Jag måste även montera om denna bindning och nu undrar jag om skidan kan ta skada av detta? Alltså kommer alltså ha hål kvar från två gammla bindningar där ingen bindning sitter i, och sedan mina bindning rättonterad. Tar skidan mycket skada? Förlorar den något? MVH Stefan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Flytta bindningar/borra om?
Tillbaka
Topp