Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Flytta bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 127933" data-attributes="member: 16052"><p>Se till att fylla igen hålen ordentligt så att de inte rostar alternativt kärnan ruttnar. Det görs bäst genom att fylla hålen med belagstång....alltså du smälter ner belagstång i hålen och får bort luft o fukt därifrån. Därefter borrar du nya hål och skruvar dit bindningen alternativt lämnar in skidorna till någon med mallar och rätt borr o låter dem göra det! Men som sagt var fyller du bara igen hålen ordentligt så är det inga problem med skidan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 127933, member: 16052"] Se till att fylla igen hålen ordentligt så att de inte rostar alternativt kärnan ruttnar. Det görs bäst genom att fylla hålen med belagstång....alltså du smälter ner belagstång i hålen och får bort luft o fukt därifrån. Därefter borrar du nya hål och skruvar dit bindningen alternativt lämnar in skidorna till någon med mallar och rätt borr o låter dem göra det! Men som sagt var fyller du bara igen hålen ordentligt så är det inga problem med skidan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Flytta bindningar?
Tillbaka
Topp