Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
flytta fram bindningarna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PlumM" data-source="post: 156322" data-attributes="member: 57523"><p>Hej.</p><p>För drygt två månader beställde ett par K2 Public Enemy från sport-conrad.</p><p>I min beställning så skrev jag att jag ville ha dem montade midsole +4, men när jag fick dem levererade hem så hade de missat det och satt dem +1.5. </p><p>Sport-conrad är underbart och detta inlägg är inte menat som kritik till dem, utan jag undrar om ni tycker att jag borde behålle dem på 1.5 eller flytta fram dem xcentimeter?..</p><p></p><p>Jag åker en del i pistel men absolut mestadels i parken. Inte mycket offpist.. </p><p>Om jag då skulle montera fram dem.. Hur mycket mer skulle det ge för parkåkningen och hur mycket skulle det sabba för den vanliga piståknigen?</p><p>Jag skulle nog inte centera dem eftersom de är de ända skidorna jag har men kanske flytta fram dem 3cm eller något..</p><p></p><p>Så om jag skulle samanställe en fråga efter detta så får den bli såhär:</p><p></p><p>Tycker du att jag ska montera fram dem? Hur mycket? Varför?</p><p></p><p>Tack : )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PlumM, post: 156322, member: 57523"] Hej. För drygt två månader beställde ett par K2 Public Enemy från sport-conrad. I min beställning så skrev jag att jag ville ha dem montade midsole +4, men när jag fick dem levererade hem så hade de missat det och satt dem +1.5. Sport-conrad är underbart och detta inlägg är inte menat som kritik till dem, utan jag undrar om ni tycker att jag borde behålle dem på 1.5 eller flytta fram dem xcentimeter?.. Jag åker en del i pistel men absolut mestadels i parken. Inte mycket offpist.. Om jag då skulle montera fram dem.. Hur mycket mer skulle det ge för parkåkningen och hur mycket skulle det sabba för den vanliga piståknigen? Jag skulle nog inte centera dem eftersom de är de ända skidorna jag har men kanske flytta fram dem 3cm eller något.. Så om jag skulle samanställe en fråga efter detta så får den bli såhär: Tycker du att jag ska montera fram dem? Hur mycket? Varför? Tack : ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
flytta fram bindningarna?
Tillbaka
Topp