Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Flytta skateparken vid coop i luleå?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 438378" data-attributes="member: 76398"><p>Haha ingen nyhet precis. Vi har varit på möten om det ett ganska bra tag.</p><p>Tyvärr är det just Örnäset det flyttas till för att det ska byggas någon sorts multisport grej därute.</p><p></p><p>Ramperna/railen/curbsen är redan flyttat. Vet dock inte om allt är flyttat just nu. Men i helgen som var så var endast Boxen och Minirampen kvar. Ytan på Örnäset är dock nice, bara läget som är lite trist. Tror starkt på örnäset.. Blir lite långt och ta sig dit annars är det nästan bara positivt. Nära till Svartöstan/Tennis, nära till stan, nära till Coop örnäset för mat med mera.</p><p>Ytan är även dubbelt så stor och mer fyrkantig vilket jag bara ser som ett plus. Örnäsboxen finns även på ytan och det är ju en komponent till, vilket är bra. När vi var på möte så frågade vi även om någon sorts komplettering med grejer för att ytan är så pass stor och det verkade dom rätt positivt ställda till. Vi får se hur det blir.</p><p></p><p>Det är som sagt området den finns på som är negativt, annars tror jag det blir grymt.</p><p>Finns även träd på Örnäset med lite skugga vilket var svårt på Coop :></p><p>För oss cyklister blir det en stor fin dirt också, efter en ritning vi cyklister sjv gjort. Kan ladda upp bild om det är intressant. Mer frågor så finns jag på profiiiiiiil, vet inte hur ofta jag kommer kolla tråden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 438378, member: 76398"] Haha ingen nyhet precis. Vi har varit på möten om det ett ganska bra tag. Tyvärr är det just Örnäset det flyttas till för att det ska byggas någon sorts multisport grej därute. Ramperna/railen/curbsen är redan flyttat. Vet dock inte om allt är flyttat just nu. Men i helgen som var så var endast Boxen och Minirampen kvar. Ytan på Örnäset är dock nice, bara läget som är lite trist. Tror starkt på örnäset.. Blir lite långt och ta sig dit annars är det nästan bara positivt. Nära till Svartöstan/Tennis, nära till stan, nära till Coop örnäset för mat med mera. Ytan är även dubbelt så stor och mer fyrkantig vilket jag bara ser som ett plus. Örnäsboxen finns även på ytan och det är ju en komponent till, vilket är bra. När vi var på möte så frågade vi även om någon sorts komplettering med grejer för att ytan är så pass stor och det verkade dom rätt positivt ställda till. Vi får se hur det blir. Det är som sagt området den finns på som är negativt, annars tror jag det blir grymt. Finns även träd på Örnäset med lite skugga vilket var svårt på Coop :> För oss cyklister blir det en stor fin dirt också, efter en ritning vi cyklister sjv gjort. Kan ladda upp bild om det är intressant. Mer frågor så finns jag på profiiiiiiil, vet inte hur ofta jag kommer kolla tråden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Flytta skateparken vid coop i luleå?
Tillbaka
Topp