Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Flytta till Åre med barn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oftastnyfiken" data-source="post: 999664" data-attributes="member: 138734"><p>har ni nått att byta med, jag säker boede i NAcka, se nedan</p><p></p><p>Alphydda i Åre bytes/lånas ut mot lägenhet, i Stockholm, helst Nacka</p><p></p><p>4:a på 84 kvm, </p><p>Stor ljus modern hyreslägenhet, egen ingång till lägenheten, en av Åres mest attraktivaste (5 lägenheten i huset) ski in läge, 2 min till liften och 5 min till byn, dagis, skola, affär osv</p><p></p><p>3 sovrum, 1 WC (dusch & badkar) + 1 WC</p><p>Kök med nya kylar och frysar, diskmaskin,</p><p>Stor Balkong, med utsikt över Åresjön, Tegeforsen och Renfjället</p><p>Tvättmaskin</p><p>Parkeringplats med motorvärmare </p><p></p><p>Följande möjligheter:</p><p>- Uthyres möblerat/omöblerat hela 4:an</p><p>- Uthyres möblerat/ omöblerat 3:an och jag har kvar kontoret på ca 8 kvm och kommer och bor där ca 20-30 dagar/år</p><p>- Bytes min lägenhet mot liknande i Nacka, möblerad eller omöblerad på obestämd tid</p><p></p><p>Hyra ca 8000:-</p><p></p><p>Från juni/juli</p><p></p><p>Intresserad?</p><p></p><p>Tottvägen 57 B</p><p>830 13 Åre</p><p>erik.ahlstrom@korpen.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oftastnyfiken, post: 999664, member: 138734"] har ni nått att byta med, jag säker boede i NAcka, se nedan Alphydda i Åre bytes/lånas ut mot lägenhet, i Stockholm, helst Nacka 4:a på 84 kvm, Stor ljus modern hyreslägenhet, egen ingång till lägenheten, en av Åres mest attraktivaste (5 lägenheten i huset) ski in läge, 2 min till liften och 5 min till byn, dagis, skola, affär osv 3 sovrum, 1 WC (dusch & badkar) + 1 WC Kök med nya kylar och frysar, diskmaskin, Stor Balkong, med utsikt över Åresjön, Tegeforsen och Renfjället Tvättmaskin Parkeringplats med motorvärmare Följande möjligheter: - Uthyres möblerat/omöblerat hela 4:an - Uthyres möblerat/ omöblerat 3:an och jag har kvar kontoret på ca 8 kvm och kommer och bor där ca 20-30 dagar/år - Bytes min lägenhet mot liknande i Nacka, möblerad eller omöblerad på obestämd tid Hyra ca 8000:- Från juni/juli Intresserad? Tottvägen 57 B 830 13 Åre erik.ahlstrom@korpen.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Flytta till Åre med barn
Tillbaka
Topp