Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Flytta till Åre permanent. Åsikter? Erfarenheter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 578660" data-attributes="member: 98886"><p>Vi har 3 månaders uppsägningstid på vår lägenhet i kalmar så det e perfekt om jag hittar jobb pluss ett boende när jag e där uppe på mina två veckors intensiv jackt på det jag kan få tag på allt från skrubba dass med tandborste för en peng till att bo i nåns källare etc för en betalning skulle vara perfekt men sån tur har vi väll inte.</p><p>Men övedriven optimist som jag e så säger jag att ingenting e omöjligt och vägen blir lättare och gå om man vet vart man ska.</p><p>Vist man kanske inte har stjärn status jobbet lr bostaden det första man gör när man kommit till plats men om man får lite kött på bena och nån form av kontacktnät så kommer allt gå vägen tror jag.</p><p>Ute me hunden låter trevligt och jag tror Diamond hade gillat det mer än någong annan. Han ser ut och beter sig som färdinan och det är svårt att inte bli kär i han när man lärt känna han och om er hund inte e allt för envis så passar vi nog den mer än hjärna. Detta låter ju perfekt våra första nya kompisar hehe de gick snabbt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 578660, member: 98886"] Vi har 3 månaders uppsägningstid på vår lägenhet i kalmar så det e perfekt om jag hittar jobb pluss ett boende när jag e där uppe på mina två veckors intensiv jackt på det jag kan få tag på allt från skrubba dass med tandborste för en peng till att bo i nåns källare etc för en betalning skulle vara perfekt men sån tur har vi väll inte. Men övedriven optimist som jag e så säger jag att ingenting e omöjligt och vägen blir lättare och gå om man vet vart man ska. Vist man kanske inte har stjärn status jobbet lr bostaden det första man gör när man kommit till plats men om man får lite kött på bena och nån form av kontacktnät så kommer allt gå vägen tror jag. Ute me hunden låter trevligt och jag tror Diamond hade gillat det mer än någong annan. Han ser ut och beter sig som färdinan och det är svårt att inte bli kär i han när man lärt känna han och om er hund inte e allt för envis så passar vi nog den mer än hjärna. Detta låter ju perfekt våra första nya kompisar hehe de gick snabbt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Flytta till Åre permanent. Åsikter? Erfarenheter?
Tillbaka
Topp