Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Flytta till Åre permanent. Åsikter? Erfarenheter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 579111" data-attributes="member: 98886"><p>Hej Gallain.</p><p>Tusen tack för att du tar dig tid att lotsa mig på ett lr annat sätt.</p><p>Min plan va från början att öppna en tobaks butik i en lokal som finns inne i åre tågstaion det har varit nån gammal fiskare butik lr nått sånt.</p><p>Men Ica hade en tobaks avdelning så jag fick inte öppna en tobak/Ciggaar butik där.</p><p>Men bara för att jag inte lyckades med den så ger jag inte upp. Jag hoppas att nån som har fått jobb har fått nått sorts av förhinder så kanske jag skulle kunna hoppa in där.</p><p>Jag gillar nästan allt som har med åre att göra tror jag. Jag tror det är så nära nya zeland jag kan komma fast endå vara kvar i Sverige även om jag själv hade hellre flyttat dit så e jag inte ensam i min familj så det fick bli åre.</p><p>Tidigare erfarnheter är många har breda kunskaper i allt från dörrförsäljning till att krypa i ventilationrör 5 meter upp i luften och göra rernt dom.</p><p>Min far har haft ett flertal olika butiker runt om i kalmar så bakom en kassa apparat kan man säga att jag e uppväxt så good kundservice och alltid få kundena att känna sig nöjda är nått som e nått natruligt för mig.</p><p>Jag har även en svetsutbildning som täcker Migsvets tigsvets och Manuel metalbågsvets.</p><p>Grejen med mig är att jag e väldigt lätt lärd om det e nått praktiskt har lite svårare för teoretiska biten men det kanske ni märker på min stavning. Fast om jag hade fått bestämma själv så vill jag jobba med människor där uppe ge dom softa minnen för livet. Eller om ni har Radio Åre hade jag nog passat in där. Åre bladet kanske skullee kunna fyllas upp med två sidor med nån som går runt och tar pulsen på åre och lite bilder som man lägger in istället för att fylla den med samma artiklar och reklam vecka lr vecka. Kanske öppna en cabeski park i åre ån som bert har i scara sommarland.</p><p>Vill man nått så tar man sig dit på ett lr annat sätt.</p><p>Jag ska bli en permanent årebo om de så blir den sista potäten jag sätter</p><p>Men man måste ju börja nysta i nån ända för att lyckas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 579111, member: 98886"] Hej Gallain. Tusen tack för att du tar dig tid att lotsa mig på ett lr annat sätt. Min plan va från början att öppna en tobaks butik i en lokal som finns inne i åre tågstaion det har varit nån gammal fiskare butik lr nått sånt. Men Ica hade en tobaks avdelning så jag fick inte öppna en tobak/Ciggaar butik där. Men bara för att jag inte lyckades med den så ger jag inte upp. Jag hoppas att nån som har fått jobb har fått nått sorts av förhinder så kanske jag skulle kunna hoppa in där. Jag gillar nästan allt som har med åre att göra tror jag. Jag tror det är så nära nya zeland jag kan komma fast endå vara kvar i Sverige även om jag själv hade hellre flyttat dit så e jag inte ensam i min familj så det fick bli åre. Tidigare erfarnheter är många har breda kunskaper i allt från dörrförsäljning till att krypa i ventilationrör 5 meter upp i luften och göra rernt dom. Min far har haft ett flertal olika butiker runt om i kalmar så bakom en kassa apparat kan man säga att jag e uppväxt så good kundservice och alltid få kundena att känna sig nöjda är nått som e nått natruligt för mig. Jag har även en svetsutbildning som täcker Migsvets tigsvets och Manuel metalbågsvets. Grejen med mig är att jag e väldigt lätt lärd om det e nått praktiskt har lite svårare för teoretiska biten men det kanske ni märker på min stavning. Fast om jag hade fått bestämma själv så vill jag jobba med människor där uppe ge dom softa minnen för livet. Eller om ni har Radio Åre hade jag nog passat in där. Åre bladet kanske skullee kunna fyllas upp med två sidor med nån som går runt och tar pulsen på åre och lite bilder som man lägger in istället för att fylla den med samma artiklar och reklam vecka lr vecka. Kanske öppna en cabeski park i åre ån som bert har i scara sommarland. Vill man nått så tar man sig dit på ett lr annat sätt. Jag ska bli en permanent årebo om de så blir den sista potäten jag sätter Men man måste ju börja nysta i nån ända för att lyckas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Flytta till Åre permanent. Åsikter? Erfarenheter?
Tillbaka
Topp