Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Flytta till Åre permanent. Åsikter? Erfarenheter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 579423" data-attributes="member: 98886"><p>Nu har jag bokat en lägenhet på nya lundsgåreden från 29 november till 13 december.</p><p>Nu har jag två veckor med tak överhuvudet iaf. Har jag tur så får jag nog sova i nåns garage efter det för jag vill inte ge upp innan jag har fått ett jobb, och då har jag inte gett upp då har jag lyckats.</p><p>Då kan frugan och hunden komma upp sen. Jag funderar på att göra två jätte stora plakat där det står att jag söker jobb och att det e bara att säga till om nån behöver personal och att jag kan börja jobba omgående sen gå runt med den typ hänga den runt mig hela tiden så fort jag går ut när jag e där. </p><p>Va tror ni om det skulle de va nått?</p><p>Sen så tänkte jag trycker upp hundra CV klämmer ihop dom med mitt svetsbetyg och sen går till företag efter företag presenterar mig och berättar att jag kan provjobba för dom nåndag under dom två veckor jag e där för att visa att jag verkligen vill jobba och att jag e där för att leta efter en stabil grund att bygga min framtid på.</p><p>Arbetsförmedlingen ligger i järpen om jag har förstått det rätt. </p><p>Va finns det för förbindelse där i mellan går tåg ytters sällan har jag sett genom Sj. Går det bussar och hur ofta går dom.</p><p>Shit frågorna blir många hoppas att nån orkar läsa några kanske svara på vissa.</p><p>Hakuna Matata</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 579423, member: 98886"] Nu har jag bokat en lägenhet på nya lundsgåreden från 29 november till 13 december. Nu har jag två veckor med tak överhuvudet iaf. Har jag tur så får jag nog sova i nåns garage efter det för jag vill inte ge upp innan jag har fått ett jobb, och då har jag inte gett upp då har jag lyckats. Då kan frugan och hunden komma upp sen. Jag funderar på att göra två jätte stora plakat där det står att jag söker jobb och att det e bara att säga till om nån behöver personal och att jag kan börja jobba omgående sen gå runt med den typ hänga den runt mig hela tiden så fort jag går ut när jag e där. Va tror ni om det skulle de va nått? Sen så tänkte jag trycker upp hundra CV klämmer ihop dom med mitt svetsbetyg och sen går till företag efter företag presenterar mig och berättar att jag kan provjobba för dom nåndag under dom två veckor jag e där för att visa att jag verkligen vill jobba och att jag e där för att leta efter en stabil grund att bygga min framtid på. Arbetsförmedlingen ligger i järpen om jag har förstått det rätt. Va finns det för förbindelse där i mellan går tåg ytters sällan har jag sett genom Sj. Går det bussar och hur ofta går dom. Shit frågorna blir många hoppas att nån orkar läsa några kanske svara på vissa. Hakuna Matata [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Flytta till Åre permanent. Åsikter? Erfarenheter?
Tillbaka
Topp