Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Flytta till ARE!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ecco87" data-source="post: 429775" data-attributes="member: 32607"><p>Ska du gå på gymnasiet?</p><p></p><p>Då går det att välja skidåkning som individuellt val och du åker 1 gång veckan, sen har dom vinterakrobatik, men det är nog rätt svårt coh komma in på. Men som sagt du kan juh alltid välja till skidåkning.</p><p></p><p>Länkar till skolan så kan du kolla lite där med om du inte redan har den</p><p></p><p>www.racklofska.are.se</p><p></p><p>Man hittar lätt vänner, iom att det är många riksintag du har juh skidåkarna, fordon och HR som det är riksintag. Det finns väl inte så jätte mycket och göra i Järpen, du har ishall mm. Men det är skönt ställe och bo på. Dom flesta klasskamraterna bor nog i Järpen lr. runt omkring. Det går rätt bra med bussar till Åre, framförallt under vintersäsongen. </p><p></p><p>Jag trivdes riktigt bra i Järpen, bodde där under alla mina 3 år´, trots att vi gick största delen i Åre under 2:an och 3:an.</p><p></p><p>Kan nog rekommendera att bo i Järpen, dels pga det är lättare och hitta lgh. Ska du hitta något i Åre måste du stått i bostadskö i 2-3 år. </p><p></p><p>Gå klart hela gymnasiet isf Järpen,det är en bra skola med trevliga och duktiga lärare. Sen kan du flytta till Åre och säsonga lr. nått.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ecco87, post: 429775, member: 32607"] Ska du gå på gymnasiet? Då går det att välja skidåkning som individuellt val och du åker 1 gång veckan, sen har dom vinterakrobatik, men det är nog rätt svårt coh komma in på. Men som sagt du kan juh alltid välja till skidåkning. Länkar till skolan så kan du kolla lite där med om du inte redan har den www.racklofska.are.se Man hittar lätt vänner, iom att det är många riksintag du har juh skidåkarna, fordon och HR som det är riksintag. Det finns väl inte så jätte mycket och göra i Järpen, du har ishall mm. Men det är skönt ställe och bo på. Dom flesta klasskamraterna bor nog i Järpen lr. runt omkring. Det går rätt bra med bussar till Åre, framförallt under vintersäsongen. Jag trivdes riktigt bra i Järpen, bodde där under alla mina 3 år´, trots att vi gick största delen i Åre under 2:an och 3:an. Kan nog rekommendera att bo i Järpen, dels pga det är lättare och hitta lgh. Ska du hitta något i Åre måste du stått i bostadskö i 2-3 år. Gå klart hela gymnasiet isf Järpen,det är en bra skola med trevliga och duktiga lärare. Sen kan du flytta till Åre och säsonga lr. nått. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Flytta till ARE!
Tillbaka
Topp