Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fodrad eller skaljacka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Luuuthman" data-source="post: 62059" data-attributes="member: 23029"><p>håller med alla ovanstående, skaljacka är de som gäller. själv kör jag med underställ, fleecejacka/väst beroende på temperatur, HH-skaljacka. på benen har jag underställ o sen hh skalbyxor. om de är riktigt kallt så har jag ett par "loosefit"-microfleece byxor som jag hasar på. om de är lite varmare(påsktider) så kör jag med en cykeltröja ovanpå understället för att öka svetttransporten(cykeltröjor är skitbra på de).......med de här klarar man allt från +10 till -35.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Luuuthman, post: 62059, member: 23029"] håller med alla ovanstående, skaljacka är de som gäller. själv kör jag med underställ, fleecejacka/väst beroende på temperatur, HH-skaljacka. på benen har jag underställ o sen hh skalbyxor. om de är riktigt kallt så har jag ett par "loosefit"-microfleece byxor som jag hasar på. om de är lite varmare(påsktider) så kör jag med en cykeltröja ovanpå understället för att öka svetttransporten(cykeltröjor är skitbra på de).......med de här klarar man allt från +10 till -35. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fodrad eller skaljacka?
Tillbaka
Topp