Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Folgefonna!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_danerik_andersson" data-source="post: 345146" data-attributes="member: 50596"><p>jag var där 18-22 juli men då hade dom tagit bort alla rails :S fanns 3 hopp men bara ett som det var någon idé att hoppa i, det hoppet var på ca 12 meter. sen kunnde man ju jibba runt på alla småknölar som antagligen var bortsmälta hopp och railkickar. </p><p>Men det var ändå roligt att åka tycker jag. </p><p>Fast nu har det ju gått en vecka, vet inte om det har smält ännu mer, men snö hade dom ändå gott om tycker jag :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_danerik_andersson, post: 345146, member: 50596"] jag var där 18-22 juli men då hade dom tagit bort alla rails :S fanns 3 hopp men bara ett som det var någon idé att hoppa i, det hoppet var på ca 12 meter. sen kunnde man ju jibba runt på alla småknölar som antagligen var bortsmälta hopp och railkickar. Men det var ändå roligt att åka tycker jag. Fast nu har det ju gått en vecka, vet inte om det har smält ännu mer, men snö hade dom ändå gott om tycker jag :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Folgefonna!
Tillbaka
Topp