Folk sökes till boende i Badgastein säsongen 05/06

Har fixat en lägenhet nu i Badgastein, har lite olika alternativ, beroende på hur många som är intresserade, men allt från 2-8 personer, vi är två redan än så länge.

Söker folk i runt 20-25 års åldern som åker ner för skidåkningens skull, som gärna gjort en säsong innan.Hyran ligger väl som vanligt på runt 2000kr/mån och person, har inte fått nån uppgift på det ännu då jag inte vet hur många vi blir.
Lägenheten ligger nere vid Mozartplats, ca 500m från centrum, och där finns kök, vardagsrum och separata sovrum. Även skidrum och badkar :)

Hör av er så snackar vi mer.

fråga inte om jobb, det har jag ändå ingen aning om :)

Jag vill jag vill jag vill:)

Fan att jag ska lumpa.

Vilken lgh är det ni fått i år?
Samma som Pontan&co bodde i lr?

God morgon!
Jag är sjukligt sugen på att följa med...undrar precis som ovanstående, vilka tider gäller?
men hook me up!

vi hörs!

Viktor

Ska ner me 2 tjejpolare i vinter. Vet inte hur o när vi ska dit men det blir väll i början av december. Vilka tider e det detta boende gäller? Skicka gärna ett FR-mail om lite info

peace

Det var ett intressant inlägg du hade.

Jag har gjort en säsong 03/04 och tänkte åka ner Jan-Mars dvs tre månader. Inget jobb bara skidåkande. Vilken period var det boendet gällde under?
Har även en kompis som är intresserad. Hon har dock inte gjort någon säsong tidigare men kan åka skidor. Även där är det bara skidåkning som gäller. Dock bara i Jan-Feb. Har dock en ersättare för henne i Mars. En kille som även han bara är intresserad av att åka skidor.
Vi är alla 23 år gamla, väluppfostrade och potttränade =)

Ha det kul i vinter

Peter

Hej hej!
Har tänkt åka ner & göra min första säsong och är mkt intresserd av boende!
Gäller dt hela säsongen??

Ha dt bra!

Tillbaka
Topp