Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ENorden" data-source="post: 142240" data-attributes="member: 57890"><p>Såna där Agneta och torbjörn går i många lägen aldrig att förutse, de kan ta helt ologiska svängar. Man hade först tänkt att så här kör jag förbi utan nån risk också svänger de konstigt och man får sätta en stoppis och köra på annat sätt. Snowboardåkare som sätter sig på arselt mitt i backen och speciellt i branter borde man med rättighet köra in i så de kanske lär sig nått. Småbarn tycker jag det är svårt att skälla på eftersom de i regel itne har nog hjärna att tänka sig för fast man undrar vad föräldrarna håller på med när lilla dottern står skymd mitt i en bigjumplandning. Annars bruakr jag i regel uppskatta de små som vågar försöka svänga i backen istället för att ploga hela vägen, för då lär de sig aldrig nått.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ENorden, post: 142240, member: 57890"] Såna där Agneta och torbjörn går i många lägen aldrig att förutse, de kan ta helt ologiska svängar. Man hade först tänkt att så här kör jag förbi utan nån risk också svänger de konstigt och man får sätta en stoppis och köra på annat sätt. Snowboardåkare som sätter sig på arselt mitt i backen och speciellt i branter borde man med rättighet köra in i så de kanske lär sig nått. Småbarn tycker jag det är svårt att skälla på eftersom de i regel itne har nog hjärna att tänka sig för fast man undrar vad föräldrarna håller på med när lilla dottern står skymd mitt i en bigjumplandning. Annars bruakr jag i regel uppskatta de små som vågar försöka svänga i backen istället för att ploga hela vägen, för då lär de sig aldrig nått. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Tillbaka
Topp