Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gustav" data-source="post: 142251" data-attributes="member: 128"><p>Jag hade samma problem i min tonår när man fortfarande inte blev bakis och därmed ansåg sig vara odödlig. Med åren har visdom och åkskicklighet ackumulerats i min själ och min kropp och därmed lider jag ingalunda av detta längre. Om avsaknaden av vrede beror på att jag själv blivit en gammal stofil eller om jag helt enkelt lyckas undvika dessa uråldriga individer pga erfarenhet och åkskicklighet eller rent av att jag inte åker i samma backar eller på samma orter som dem vet jag inte. </p><p></p><p>Men det går över. Oroa dig inte. (Förutsatt att du inte skadar dig på någon eller åker in några år pga vållande av annans död eller liknande)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gustav, post: 142251, member: 128"] Jag hade samma problem i min tonår när man fortfarande inte blev bakis och därmed ansåg sig vara odödlig. Med åren har visdom och åkskicklighet ackumulerats i min själ och min kropp och därmed lider jag ingalunda av detta längre. Om avsaknaden av vrede beror på att jag själv blivit en gammal stofil eller om jag helt enkelt lyckas undvika dessa uråldriga individer pga erfarenhet och åkskicklighet eller rent av att jag inte åker i samma backar eller på samma orter som dem vet jag inte. Men det går över. Oroa dig inte. (Förutsatt att du inte skadar dig på någon eller åker in några år pga vållande av annans död eller liknande) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Tillbaka
Topp