Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 142252" data-attributes="member: 44213"><p>...</p><p></p><p>visserligen tror jag att "alla" egentligen håller med mannen som skapat detta inlägg, men sen har vi den politiskt korrekta attityden, godheten i oss som äntligen är "på modet" osv.. jag "vet" att alla flera ggr blivit smått irriterade på just dessa människor som faktiskt inte tänker och faktiskt inte har någon framförhållning, vi kan endast tänka oss hur de är i trafiken.. huga..</p><p></p><p>men vi är som sagt var svenskar och då skall man inte klaga.. eller skall man det kanske? jag kommer inte ihåg längre..</p><p></p><p>det ÄR svårt att njuta av pisten när okontrollerade åkare ständigt gör oväntade undanmaövrar, står eller sitten precis bakom krön och kullar etc etc.. det kan vara frustrerande när alla lemmings och andra mystiska saker ständigt är i vägen i backen..</p><p></p><p>jag försöker att få mina vidsträckta och underbara åk så himleskt tidigt som det går på morgonen, kanske man bara får ett eller två på en dag, så där tidigt på morgonen innan de andra vaknat, ätit frukost med flingor, packat volvon och släpat med hela familjen till backen.. kanske, kanske, kanske får man tre åk innan det blir zick-zack-cirkus .. men men</p><p></p><p>vad är väl en bal på slottet?</p><p></p><p></p><p>jag tror att det handlar om vilket humör man är på helt enkelt.. </p><p></p><p></p><p>tjohejsan på er</p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 142252, member: 44213"] ... visserligen tror jag att "alla" egentligen håller med mannen som skapat detta inlägg, men sen har vi den politiskt korrekta attityden, godheten i oss som äntligen är "på modet" osv.. jag "vet" att alla flera ggr blivit smått irriterade på just dessa människor som faktiskt inte tänker och faktiskt inte har någon framförhållning, vi kan endast tänka oss hur de är i trafiken.. huga.. men vi är som sagt var svenskar och då skall man inte klaga.. eller skall man det kanske? jag kommer inte ihåg längre.. det ÄR svårt att njuta av pisten när okontrollerade åkare ständigt gör oväntade undanmaövrar, står eller sitten precis bakom krön och kullar etc etc.. det kan vara frustrerande när alla lemmings och andra mystiska saker ständigt är i vägen i backen.. jag försöker att få mina vidsträckta och underbara åk så himleskt tidigt som det går på morgonen, kanske man bara får ett eller två på en dag, så där tidigt på morgonen innan de andra vaknat, ätit frukost med flingor, packat volvon och släpat med hela familjen till backen.. kanske, kanske, kanske får man tre åk innan det blir zick-zack-cirkus .. men men vad är väl en bal på slottet? jag tror att det handlar om vilket humör man är på helt enkelt.. tjohejsan på er /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Tillbaka
Topp