Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="burtonfeather" data-source="post: 142260" data-attributes="member: 50368"><p>Jag har en fråga till er bittra: Var finns er känsla för ironi?! En värld utan ironi är detsamma som att inte dricka öl på afterskin! </p><p></p><p>Sen för övrigt El Perro (lille vovvsingen!): Sen när visste du om mina åkegenskaper enbart baserat på min snowboard? Det är som den som inte vet om vem Ingvar Kamprad är, att han skulle uppfattas som en medelsvensson bara för han har kör en gammal volvo och har träskor. Fatta så mycket häftigare att tjacka en pastellfärgad taight overall med midjeväska, ful toppluva, hyra en sunkig bräda och åka som Hampus Mosesson.. </p><p></p><p>Som sagt; Om alla inlägg på Freeride var seriösa skulle det inte vara lika roligt att läsa omkring här. Informativt ja, roligt nej. En tråd är väll ingen bra tråd om alla håller med eller ingen svarar?</p><p></p><p></p><p>Och ni som klagar; tänk på nästa gång ni lackar ur på en annan bilist när ni är ute och kör på vägarna, då kanske man ska hålla sig ifrån vägarna eftersom ni anser att man är den som alltid ska ha koll och tålamod med dessa "Agnetor". Skulle va intressant om ni bara sitter i bilen och ler och vinkar glatt till Agneta och hellre kör i 30 km/h på en 90 väg för att va snäll. Svenskar som vi är! Så undra vem som kommer sitta i kassan på Lidl eller städa på mitt kontor i framtiden?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="burtonfeather, post: 142260, member: 50368"] Jag har en fråga till er bittra: Var finns er känsla för ironi?! En värld utan ironi är detsamma som att inte dricka öl på afterskin! Sen för övrigt El Perro (lille vovvsingen!): Sen när visste du om mina åkegenskaper enbart baserat på min snowboard? Det är som den som inte vet om vem Ingvar Kamprad är, att han skulle uppfattas som en medelsvensson bara för han har kör en gammal volvo och har träskor. Fatta så mycket häftigare att tjacka en pastellfärgad taight overall med midjeväska, ful toppluva, hyra en sunkig bräda och åka som Hampus Mosesson.. Som sagt; Om alla inlägg på Freeride var seriösa skulle det inte vara lika roligt att läsa omkring här. Informativt ja, roligt nej. En tråd är väll ingen bra tråd om alla håller med eller ingen svarar? Och ni som klagar; tänk på nästa gång ni lackar ur på en annan bilist när ni är ute och kör på vägarna, då kanske man ska hålla sig ifrån vägarna eftersom ni anser att man är den som alltid ska ha koll och tålamod med dessa "Agnetor". Skulle va intressant om ni bara sitter i bilen och ler och vinkar glatt till Agneta och hellre kör i 30 km/h på en 90 väg för att va snäll. Svenskar som vi är! Så undra vem som kommer sitta i kassan på Lidl eller städa på mitt kontor i framtiden? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Tillbaka
Topp