Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danger_Mouse" data-source="post: 142269" data-attributes="member: 57252"><p>Ack ack.Ditt inlägg kan vara det mest pinsamma jag någonsin läst. </p><p></p><p>Om du nu är så förbannat bra på att åka som du påstår dig vara, sä år det väl inte så svårt för dig, skidgud som du är, att bara ta lite extra fart och svänga förbi den bredrövade damen som du kallade Agneta.</p><p> Backen är som så många andra sagt innan till för alla, och du som "duktig" åkare är en av de som ska visa hänsyn för de andra som kanske inte är lika haj på skidor som du. </p><p> Det som du kallar ironi kan vara den sämsta jag hört, du låter bara som en liten bitter gnällig tonåring som som inte fått bort klådan från talket innanför blöjan.</p><p></p><p> Och tycker du nu att de svenska "kullarna" är så dåliga så skit då att åka i dom, och gör alla andra en riktigt stor tjänst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danger_Mouse, post: 142269, member: 57252"] Ack ack.Ditt inlägg kan vara det mest pinsamma jag någonsin läst. Om du nu är så förbannat bra på att åka som du påstår dig vara, sä år det väl inte så svårt för dig, skidgud som du är, att bara ta lite extra fart och svänga förbi den bredrövade damen som du kallade Agneta. Backen är som så många andra sagt innan till för alla, och du som "duktig" åkare är en av de som ska visa hänsyn för de andra som kanske inte är lika haj på skidor som du. Det som du kallar ironi kan vara den sämsta jag hört, du låter bara som en liten bitter gnällig tonåring som som inte fått bort klådan från talket innanför blöjan. Och tycker du nu att de svenska "kullarna" är så dåliga så skit då att åka i dom, och gör alla andra en riktigt stor tjänst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Tillbaka
Topp