Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ENorden" data-source="post: 142272" data-attributes="member: 57890"><p>Det vore ju bra om folk läste hela tråden innan de satte som politiskt korrekta bedömning av den.</p><p></p><p></p><p>Jag gjorde en Agneta framför min bror i söndags och fick betala med att bli påkörd av ca 80 km/H, det var rätt åt mig okej han hade säkert en bra bit att bromsa på men ändå. Jag tyckte det avr rätt av han att köra på, hoppas ni andra gör det om ni ser nån som gör nått dumt i pisten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ENorden, post: 142272, member: 57890"] Det vore ju bra om folk läste hela tråden innan de satte som politiskt korrekta bedömning av den. Jag gjorde en Agneta framför min bror i söndags och fick betala med att bli påkörd av ca 80 km/H, det var rätt åt mig okej han hade säkert en bra bit att bromsa på men ändå. Jag tyckte det avr rätt av han att köra på, hoppas ni andra gör det om ni ser nån som gör nått dumt i pisten [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Tillbaka
Topp