Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emilia_85" data-source="post: 142274"><p>Hinner inte läsa alla roliga incidenter & tips & bot på hur man undviker att detta ska ske.</p><p></p><p>Men har en liten annekdok från STS kurs förra året i Bad G.</p><p></p><p>Sista dagen så fick vi några timmars fri åkning utan guidning & shit så jag & Mirre drar iväg och är superglada, för nu ska vi åka på riktigt, vi var sjukt peppade & skulle bräcka varndra!</p><p></p><p>Vi kör stenhårt i några timmar och sedan så är det juh det klassiska sista åket och vi säger att vi hinner ett till, de andra säger:</p><p>-Nej ni kommer missa bussen.</p><p>Vi säger.</p><p>-Gå till bussen så kommer vi, uppehåll den om vi är lite sena.</p><p></p><p>Så tog vi kabinen upp & en kabin till, vi var juh tvugna att få ett fettlångt sista åk.</p><p></p><p>Vi pressar varandra som fan och sista etappen går det bra undan, när plötsligt dam i snygg overall kommer inglidande i mitt körfält: Padoch!</p><p></p><p>Hennes stavar & skidor i skön mix i backen. Jag hel & ren, puh! Kollar läget med damen, hon verkar också hel & ren, ursäktar mig & sammlar ihop mig & inser att det gör horont i ögat eftersom i denna krock så har min goggel klämts upp i ögat. Gör en snöboll och lägger den över ögat & kör ner. Kommer till bussen med snöbollen över ögat & får berätta om min dam i overall. Alla skratta ganska gott för detta är nått man får lära sig på STS kurs att man inte får köra på någon i backen i österrike då det är samma lag & böter som om du kör på någon med bil. Lite komiskt & typiskt att det är jag som lyckas.</p><p></p><p>Mamma var så stolt över mig när jag kommer hem, blåtyra, tepåsar under ögonen pga sömnbrist, allmänt sliten efter all alkohol & slapp. </p><p></p><p>Sov i 2 dagar med min livs första blåtira som jag inte orkade visa upp för polarna. Skam åt mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emilia_85, post: 142274"] Hinner inte läsa alla roliga incidenter & tips & bot på hur man undviker att detta ska ske. Men har en liten annekdok från STS kurs förra året i Bad G. Sista dagen så fick vi några timmars fri åkning utan guidning & shit så jag & Mirre drar iväg och är superglada, för nu ska vi åka på riktigt, vi var sjukt peppade & skulle bräcka varndra! Vi kör stenhårt i några timmar och sedan så är det juh det klassiska sista åket och vi säger att vi hinner ett till, de andra säger: -Nej ni kommer missa bussen. Vi säger. -Gå till bussen så kommer vi, uppehåll den om vi är lite sena. Så tog vi kabinen upp & en kabin till, vi var juh tvugna att få ett fettlångt sista åk. Vi pressar varandra som fan och sista etappen går det bra undan, när plötsligt dam i snygg overall kommer inglidande i mitt körfält: Padoch! Hennes stavar & skidor i skön mix i backen. Jag hel & ren, puh! Kollar läget med damen, hon verkar också hel & ren, ursäktar mig & sammlar ihop mig & inser att det gör horont i ögat eftersom i denna krock så har min goggel klämts upp i ögat. Gör en snöboll och lägger den över ögat & kör ner. Kommer till bussen med snöbollen över ögat & får berätta om min dam i overall. Alla skratta ganska gott för detta är nått man får lära sig på STS kurs att man inte får köra på någon i backen i österrike då det är samma lag & böter som om du kör på någon med bil. Lite komiskt & typiskt att det är jag som lyckas. Mamma var så stolt över mig när jag kommer hem, blåtyra, tepåsar under ögonen pga sömnbrist, allmänt sliten efter all alkohol & slapp. Sov i 2 dagar med min livs första blåtira som jag inte orkade visa upp för polarna. Skam åt mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som är i vägen i backen! tips på åtgärder!
Tillbaka
Topp