Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som sitter i mitt i backen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HenningO" data-source="post: 67198" data-attributes="member: 29158"><p>Låt dom sitta i mitten. </p><p></p><p>Enligt min erfarenhet är detta fenomen klart vanligast under eftermiddagarna. Det är först då såna som sitter ner i backarna har lyckats komma ut. </p><p></p><p>På eftermiddagen kan det också vara dåligt skidföre (isigt, puckligt etc.) i mitten av backen. Det är då man siktar in sig på kanterna. Där ligger snö som sprutats ut till kanten från de sladdande amatörerna i mitten. Under detta fluff har pistmaskinen ritat sin manchester. </p><p></p><p>Korta svängar, in mot skogen, ut från skogen, in mot skogen, ut från skogen. Ja så håller man på, med ben som börjar bli lite sega efter en dags åkning. Det är riktigt kul, ett lite felskär och man ligger där bland granarna och stenarna, en liten bakvikt och man ligger där bland granarna och stenarna, någon idiot som sitter bakom ett krön vid kanten och man ligger där bland granarna och stenarna. Exemplet talar ju för sig själv, minimera riskerna och låt dem sitta i mitten av backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HenningO, post: 67198, member: 29158"] Låt dom sitta i mitten. Enligt min erfarenhet är detta fenomen klart vanligast under eftermiddagarna. Det är först då såna som sitter ner i backarna har lyckats komma ut. På eftermiddagen kan det också vara dåligt skidföre (isigt, puckligt etc.) i mitten av backen. Det är då man siktar in sig på kanterna. Där ligger snö som sprutats ut till kanten från de sladdande amatörerna i mitten. Under detta fluff har pistmaskinen ritat sin manchester. Korta svängar, in mot skogen, ut från skogen, in mot skogen, ut från skogen. Ja så håller man på, med ben som börjar bli lite sega efter en dags åkning. Det är riktigt kul, ett lite felskär och man ligger där bland granarna och stenarna, en liten bakvikt och man ligger där bland granarna och stenarna, någon idiot som sitter bakom ett krön vid kanten och man ligger där bland granarna och stenarna. Exemplet talar ju för sig själv, minimera riskerna och låt dem sitta i mitten av backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som sitter i mitt i backen?
Tillbaka
Topp