Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som sitter i mitt i backen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Velin" data-source="post: 67213" data-attributes="member: 34325"><p>Alla ni som skvätter snö eller petar med stavarna här har jag en bättre ide. Skäm ut dom riktigt ordentligt och ställ er och ropa i backen säg att dom har ramlat här och att alla ska åka åt sidan. Ropa typ.</p><p></p><p>- Alla får åka åt sidan vi har sittande snowboard åkare i backen. Åk åt sidan. </p><p></p><p>Denna metod funkar speciellt om det är någon du känner som är livrädd för att skämma ut sig. Våga verkligen ropa med så alla hör att det sitter snowboard åkare i backen, vem bryr sig om du ropar lite det är ju dom som sitter i backen som kommer att skämmas.</p><p>Garanterat att dom flyttar sig om dom e lika lätt påverkade av vad andra tycker som vanlig snowboard åkare e. </p><p></p><p></p><p>Men en sak får alla låta bli och det är att sitta efter en kant eller hopp för det e riktigt farligt. Har själv varit jätte nära att krocka med fegande utförsåkare av alla slag med tyskar verkar vara i majoritet för sådanna händelser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Velin, post: 67213, member: 34325"] Alla ni som skvätter snö eller petar med stavarna här har jag en bättre ide. Skäm ut dom riktigt ordentligt och ställ er och ropa i backen säg att dom har ramlat här och att alla ska åka åt sidan. Ropa typ. - Alla får åka åt sidan vi har sittande snowboard åkare i backen. Åk åt sidan. Denna metod funkar speciellt om det är någon du känner som är livrädd för att skämma ut sig. Våga verkligen ropa med så alla hör att det sitter snowboard åkare i backen, vem bryr sig om du ropar lite det är ju dom som sitter i backen som kommer att skämmas. Garanterat att dom flyttar sig om dom e lika lätt påverkade av vad andra tycker som vanlig snowboard åkare e. Men en sak får alla låta bli och det är att sitta efter en kant eller hopp för det e riktigt farligt. Har själv varit jätte nära att krocka med fegande utförsåkare av alla slag med tyskar verkar vara i majoritet för sådanna händelser. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
folk som sitter i mitt i backen?
Tillbaka
Topp