Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till boende i österrike 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gavva" data-source="post: 424843" data-attributes="member: 35200"><p>Vad sägs om St Anton då? Tycker det verkar kanon, mycket säsongare/svenskar dära, bra fest och riktigt bra åkning (tror jag då?)</p><p>Men jag är ändå positiv till alla orter, bara det blir något av så<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Ska ta och börja läsa lite kring ortera, åkningen etc.</p><p></p><p>Om det blir av för mig skulle jag nog vilja fara ner i början av december, dels för att det verkar vara mycket lättare att skaffa jobb vid den tiden. Men skulle man kunna fixa jobb hemifrån så ser jag inget negativt i att fara ner i början av januari istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gavva, post: 424843, member: 35200"] Vad sägs om St Anton då? Tycker det verkar kanon, mycket säsongare/svenskar dära, bra fest och riktigt bra åkning (tror jag då?) Men jag är ändå positiv till alla orter, bara det blir något av så:) Ska ta och börja läsa lite kring ortera, åkningen etc. Om det blir av för mig skulle jag nog vilja fara ner i början av december, dels för att det verkar vara mycket lättare att skaffa jobb vid den tiden. Men skulle man kunna fixa jobb hemifrån så ser jag inget negativt i att fara ner i början av januari istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till boende i österrike 08/09
Tillbaka
Topp