Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till boende i österrike 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="therese87" data-source="post: 425187" data-attributes="member: 83560"><p>Hej!</p><p></p><p>Innan jag skriver mer vill jag bara beratta att jag ar i USA for tillfallet, det ar darfor min text ser ganska rolig ut utan de tre sista bokstaverna i alfabetet..</p><p>Hur som helst, jag var i St Anton i ar, dock bara en vecka, men vill tillbaka dit nasta ar och stanna langre och letar nu boende med nagra roliga manniskor som ska dit. </p><p>Jag har bil, och hade garna kort ner om vi ar nagra som kan del pa bensinen. Vill garna aka i december, eller sa tidigt det ar mojligt efter det. Jag ar fodd 87, fyller alltsa 21 i ar, har akt skidor i alperna sedan barnsben och alskar skidakningen och atmosfaren dar nere. </p><p>Tycker du att det verkar intresseant far du garna svara <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="therese87, post: 425187, member: 83560"] Hej! Innan jag skriver mer vill jag bara beratta att jag ar i USA for tillfallet, det ar darfor min text ser ganska rolig ut utan de tre sista bokstaverna i alfabetet.. Hur som helst, jag var i St Anton i ar, dock bara en vecka, men vill tillbaka dit nasta ar och stanna langre och letar nu boende med nagra roliga manniskor som ska dit. Jag har bil, och hade garna kort ner om vi ar nagra som kan del pa bensinen. Vill garna aka i december, eller sa tidigt det ar mojligt efter det. Jag ar fodd 87, fyller alltsa 21 i ar, har akt skidor i alperna sedan barnsben och alskar skidakningen och atmosfaren dar nere. Tycker du att det verkar intresseant far du garna svara :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till boende i österrike 08/09
Tillbaka
Topp