Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till boende i österrike 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="therese87" data-source="post: 425647" data-attributes="member: 83560"><p>Det behöver ju inte vara så att alla som bor tillsammans åker samtidigt ner, i en bil, eftersom det förmodligen blir trångt med packning, utan någon kanske flyger, åker buss osv. Då har man ju ändå en bil att använda var man nu är och kan lättare ta sig till andra orter. Och fler får ju plats i den när man bara har skidor/snowboard med sig. </p><p>Det är förmodligen lite billigare att åka bil för de som "bara" betalar bensinen, och inte står för resten av kostnaderna för den (förslitning av däck, försäkring osv), men en enkel bussbiljett kostar inte mycket. Jag betalade 1700 kr T o R Ischgl över nyår, men det kan ju som sagt vara en fördel att ha bil på plats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="therese87, post: 425647, member: 83560"] Det behöver ju inte vara så att alla som bor tillsammans åker samtidigt ner, i en bil, eftersom det förmodligen blir trångt med packning, utan någon kanske flyger, åker buss osv. Då har man ju ändå en bil att använda var man nu är och kan lättare ta sig till andra orter. Och fler får ju plats i den när man bara har skidor/snowboard med sig. Det är förmodligen lite billigare att åka bil för de som "bara" betalar bensinen, och inte står för resten av kostnaderna för den (förslitning av däck, försäkring osv), men en enkel bussbiljett kostar inte mycket. Jag betalade 1700 kr T o R Ischgl över nyår, men det kan ju som sagt vara en fördel att ha bil på plats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till boende i österrike 08/09
Tillbaka
Topp