Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till boende i österrike 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hepphepp" data-source="post: 439027" data-attributes="member: 62344"><p>Tjo! Fan Mayrhofen verker sweet. Har gjort 2 säsonger i val t å val d, är rätt trött på frankrike å fransmän... Så till vintern blir det österrike eller kanada. Anton verkar vara som sverige 2.0 med extra puderhets. </p><p></p><p>Nåra tips till förstaårs säsongarna. Man behöver alltid lite flyt för att få softa jobb men det e lättare i nov/dec än i januari. Men det e absolut inte omöjligt i januari, lr senare för den delen. Iallafall inte där jag har vart. Den största fördelen me bil e att man får me sig mer grejjer än me flyget.Man kan stanna i tyskland på vägen ner å köpa öl samt åka ner från den by man bor i för att handla mat. Det sparar man en jävla massa pengar på.</p><p></p><p>Glöm inte att kolla om liftkorten e billigare om man köper dom i förväg. </p><p></p><p>puss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hepphepp, post: 439027, member: 62344"] Tjo! Fan Mayrhofen verker sweet. Har gjort 2 säsonger i val t å val d, är rätt trött på frankrike å fransmän... Så till vintern blir det österrike eller kanada. Anton verkar vara som sverige 2.0 med extra puderhets. Nåra tips till förstaårs säsongarna. Man behöver alltid lite flyt för att få softa jobb men det e lättare i nov/dec än i januari. Men det e absolut inte omöjligt i januari, lr senare för den delen. Iallafall inte där jag har vart. Den största fördelen me bil e att man får me sig mer grejjer än me flyget.Man kan stanna i tyskland på vägen ner å köpa öl samt åka ner från den by man bor i för att handla mat. Det sparar man en jävla massa pengar på. Glöm inte att kolla om liftkorten e billigare om man köper dom i förväg. puss [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till boende i österrike 08/09
Tillbaka
Topp