Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till boende i österrike 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonteponte" data-source="post: 439369" data-attributes="member: 84681"><p>Tjena! tänkte köra min första säsong_ning i anton, varit där en vecka tidigare, älskar det! har ej fixat med boende eller jobb, är nog bäst att ordna det innan man åker ner så man slipper krångla med det när man väl är nere.. syrran gjorde iaf så, blev skitbra <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> blir det anton för din del och du/ni behöver fler till boende så hör av dig, roligare ju fler man är! *^* </p><p></p><p></p><p>have it!</p><p></p><p>jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonteponte, post: 439369, member: 84681"] Tjena! tänkte köra min första säsong_ning i anton, varit där en vecka tidigare, älskar det! har ej fixat med boende eller jobb, är nog bäst att ordna det innan man åker ner så man slipper krångla med det när man väl är nere.. syrran gjorde iaf så, blev skitbra ;) blir det anton för din del och du/ni behöver fler till boende så hör av dig, roligare ju fler man är! *^* have it! jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till boende i österrike 08/09
Tillbaka
Topp