Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till lägenhet i Bad Gastein (fullt)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jebbor" data-source="post: 493083"><p>Tjenare,</p><p></p><p>Jag har eventuellt en lägenhet i BG och behöver veta om det finns andra som kan tänka sig att dela den med mig. Jag kommer att komma ner tillsammans med en polare den 5e januari och stannar Mars ut. Har fortfarande inte fått svar på hur stor lägenheten är men jag har bott där två säsonger tidigare och det ska inte vara problem att bo tre-fyra stycken i någon av lägenheterna. När jag pratade med ägaren så kanske vi behövde flytta efter tre veckor för att lägenheten var bokad efter det men att vi skulle få en lägenhet i samma hus. Detta är en intresse ansökan så är ni sugna så hör gärna av er så jag kan boka så snart vi är överens. Hör gärna av er till mig på jeppesandberg@hotmail.com.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jebbor, post: 493083"] Tjenare, Jag har eventuellt en lägenhet i BG och behöver veta om det finns andra som kan tänka sig att dela den med mig. Jag kommer att komma ner tillsammans med en polare den 5e januari och stannar Mars ut. Har fortfarande inte fått svar på hur stor lägenheten är men jag har bott där två säsonger tidigare och det ska inte vara problem att bo tre-fyra stycken i någon av lägenheterna. När jag pratade med ägaren så kanske vi behövde flytta efter tre veckor för att lägenheten var bokad efter det men att vi skulle få en lägenhet i samma hus. Detta är en intresse ansökan så är ni sugna så hör gärna av er så jag kan boka så snart vi är överens. Hör gärna av er till mig på jeppesandberg@hotmail.com. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Folk till lägenhet i Bad Gastein (fullt)
Tillbaka
Topp