Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
folk till lägenhet i whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patrikontour" data-source="post: 83517" data-attributes="member: 43125"><p>tjena..</p><p></p><p>har en lägenhet på gång för fyra personer i creekside.</p><p>allt jag behöver göra är att säga "jag vill ha" så är det klart. men dock så behöver jag 2 pers till, vi är redan 2. så två till som vill ha snö i mängder och känner för att betala 2700cad månaden jan-mars och 1900cad april. lite dyrt kanske men smakar det så kostar det</p><p>så svara, först till kvarn eller snyggast vinner, välj själva..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patrikontour, post: 83517, member: 43125"] tjena.. har en lägenhet på gång för fyra personer i creekside. allt jag behöver göra är att säga "jag vill ha" så är det klart. men dock så behöver jag 2 pers till, vi är redan 2. så två till som vill ha snö i mängder och känner för att betala 2700cad månaden jan-mars och 1900cad april. lite dyrt kanske men smakar det så kostar det så svara, först till kvarn eller snyggast vinner, välj själva.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
folk till lägenhet i whistler
Tillbaka
Topp