Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
För bred stance på min Goliath.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fridgeee" data-source="post: 475477" data-attributes="member: 86839"><p>Tjena! </p><p></p><p>Jag har precis införskaffat mig en Bataleon Goliath bräda och ett par Burton Mission bindningar. Jag satte på bindingarna idag och märkte bredden mellan bindningarna är fan så lång, även på kortaste. </p><p></p><p>Blir jag tvungen att leva med detta, eller går det att åtgärda på ngt sätt? </p><p>Jag tänker inte byta bräda och en kortare modell finns inte. </p><p></p><p>Jag är 173 och brädan 153 och minsta stancen jag kan får är mellan 52-53cm och jag vill gärna ha runt 50.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fridgeee, post: 475477, member: 86839"] Tjena! Jag har precis införskaffat mig en Bataleon Goliath bräda och ett par Burton Mission bindningar. Jag satte på bindingarna idag och märkte bredden mellan bindningarna är fan så lång, även på kortaste. Blir jag tvungen att leva med detta, eller går det att åtgärda på ngt sätt? Jag tänker inte byta bräda och en kortare modell finns inte. Jag är 173 och brädan 153 och minsta stancen jag kan får är mellan 52-53cm och jag vill gärna ha runt 50. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
För bred stance på min Goliath.
Tillbaka
Topp