Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
FÖr eller emot FETa skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ArWin" data-source="post: 199370" data-attributes="member: 52968"><p>inte så jag mena mena...kommer naturligt vis inte gå tillbaka till smala tvåmeters plank!! men det är inte säkert att alla åker runt på feting lagg om 10 år... får ju tänka på den globala uppvärmningen av jorden(no more powder)..haha. klart att sporten kommer att fortsätta utvecklas, tror inte utvecklingen har stannat. kanske blir skidorna ännu bredare, vem vet...har absolut ingen emot fetingar för dem som åker offpist, där dom verkligen behövs. men är enligt min menig aldeles för många nybörjare som börjar åka på ganska feta lagg bara för det är coolt, vilket leder till att d e inte kommer lära sig åka åp rätt sätt.</p><p></p><p>är jag helt lost eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ArWin, post: 199370, member: 52968"] inte så jag mena mena...kommer naturligt vis inte gå tillbaka till smala tvåmeters plank!! men det är inte säkert att alla åker runt på feting lagg om 10 år... får ju tänka på den globala uppvärmningen av jorden(no more powder)..haha. klart att sporten kommer att fortsätta utvecklas, tror inte utvecklingen har stannat. kanske blir skidorna ännu bredare, vem vet...har absolut ingen emot fetingar för dem som åker offpist, där dom verkligen behövs. men är enligt min menig aldeles för många nybörjare som börjar åka på ganska feta lagg bara för det är coolt, vilket leder till att d e inte kommer lära sig åka åp rätt sätt. är jag helt lost eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
FÖr eller emot FETa skidor?
Tillbaka
Topp