Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
FÖr eller emot FETa skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joonl" data-source="post: 199396" data-attributes="member: 33800"><p>Hasse: Att åka med en riktig storslalom i nypreparerad pist, DET är som att köra Porche. Att åka på ett par fetingar i puder, det är som att köra fyrhjulsdrivet på stig. Sen tar du inte din Porche och kör på samma stig. Du tar heller inte din Landrover och kör på racerbanan om du har en Porche i garaget. </p><p></p><p>För övrigt så är det här är något som jag funderat på och själv blir jag lika upprörd varje gång det kommer på tal. Personen som hävdar att en fetskida fungerar i princip lika bra i pisten som en storslalom har fel. Den som hävdar det har antagligen inte provat ett par riktiga storslalomlagg. punkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joonl, post: 199396, member: 33800"] Hasse: Att åka med en riktig storslalom i nypreparerad pist, DET är som att köra Porche. Att åka på ett par fetingar i puder, det är som att köra fyrhjulsdrivet på stig. Sen tar du inte din Porche och kör på samma stig. Du tar heller inte din Landrover och kör på racerbanan om du har en Porche i garaget. För övrigt så är det här är något som jag funderat på och själv blir jag lika upprörd varje gång det kommer på tal. Personen som hävdar att en fetskida fungerar i princip lika bra i pisten som en storslalom har fel. Den som hävdar det har antagligen inte provat ett par riktiga storslalomlagg. punkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
FÖr eller emot FETa skidor?
Tillbaka
Topp