Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
FÖr eller emot FETa skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 199406"><p>joonl: Så klart du har rätt i det. Finns inte mycket som slår GS skidan i en nypistad pist om du vill ha Porsche känslan (tycker mer att det är Koenigseggkänsla) men sen finns ju Porsche Cayenne oxå :P En grymt bra kombination så. </p><p></p><p>Jag har aldrig påstått att det är lika bra med en fet skida men att det finns skidor som funkar i bägge fören finns den</p><p></p><p></p><p>Larzon: Vad menar du med mode då? Modet brukar ju alltid gå i cyklar eller hur? Det du vill komma till verkar vara att nybörjare inte ska köpa fatskis och där kan jag väl hålla med dig till en viss del men är även lättare för en nybörjare att åka puder.</p><p></p><p>MrMute på kryckor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 199406"] joonl: Så klart du har rätt i det. Finns inte mycket som slår GS skidan i en nypistad pist om du vill ha Porsche känslan (tycker mer att det är Koenigseggkänsla) men sen finns ju Porsche Cayenne oxå :P En grymt bra kombination så. Jag har aldrig påstått att det är lika bra med en fet skida men att det finns skidor som funkar i bägge fören finns den Larzon: Vad menar du med mode då? Modet brukar ju alltid gå i cyklar eller hur? Det du vill komma till verkar vara att nybörjare inte ska köpa fatskis och där kan jag väl hålla med dig till en viss del men är även lättare för en nybörjare att åka puder. MrMute på kryckor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
FÖr eller emot FETa skidor?
Tillbaka
Topp