Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
För er som kör splitboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CecliaLarsen" data-source="post: 1063956" data-attributes="member: 38259"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag gör examensarbete om splitboardbindningar och skulle behöva hjälp med min marknadsundersökning.</p><p></p><p>Frågor:</p><p></p><p>• Hur länge har du gått på splitboard?</p><p></p><p></p><p>• Vilka bindningar har du till din splitboard och hur länge har du haft dem?</p><p></p><p></p><p>• Hur är passformen och är det enkelt att montera från gåläge till åkäge?</p><p></p><p></p><p>• Hur påverkar snö och is monteringen från gåläge till åkläge?</p><p></p><p></p><p>• Kan du enkelt ställa in rätt vinkel?</p><p></p><p></p><p>• Hur upplever du att infästning i nos och tail fungerar?</p><p></p><p></p><p>• Hur mycket kostar bindningen?</p><p></p><p></p><p>• Har de hållit bra eller är det något du fått laga eller byta ut?</p><p></p><p></p><p>• Vad är bra med bindningarna?</p><p></p><p></p><p>• Vad upplever du skulle kunna förbättras/något du saknar på bindningarna?</p><p></p><p></p><p>• Vilka är de viktigaste egenskaperna för dig när du väljer splitboardbindning?</p><p></p><p></p><p>• Har du testat några andra bindningar och vad fungerade bra/mindre bra?</p><p></p><p></p><p>• Känner du någon skillnad på dina splitboardbindningar jämfört med dina snowboardbindningar? Om ja, vad är skillnaden?</p><p></p><p></p><p></p><p>Maila svaren till cela1003@student.miun.se</p><p></p><p>Tusen Tack!</p><p></p><p>Cecilia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CecliaLarsen, post: 1063956, member: 38259"] Hej! Jag gör examensarbete om splitboardbindningar och skulle behöva hjälp med min marknadsundersökning. Frågor: • Hur länge har du gått på splitboard? • Vilka bindningar har du till din splitboard och hur länge har du haft dem? • Hur är passformen och är det enkelt att montera från gåläge till åkäge? • Hur påverkar snö och is monteringen från gåläge till åkläge? • Kan du enkelt ställa in rätt vinkel? • Hur upplever du att infästning i nos och tail fungerar? • Hur mycket kostar bindningen? • Har de hållit bra eller är det något du fått laga eller byta ut? • Vad är bra med bindningarna? • Vad upplever du skulle kunna förbättras/något du saknar på bindningarna? • Vilka är de viktigaste egenskaperna för dig när du väljer splitboardbindning? • Har du testat några andra bindningar och vad fungerade bra/mindre bra? • Känner du någon skillnad på dina splitboardbindningar jämfört med dina snowboardbindningar? Om ja, vad är skillnaden? Maila svaren till cela1003@student.miun.se Tusen Tack! Cecilia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
För er som kör splitboard!
Tillbaka
Topp